آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

فیوچرز بایننس در اصفهان چگونه میتواند باشد؟

يكشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۵۸ ب.ظ

در ارزینو شما میتوانید در جریان اخبار و فیوچرز بایننس در اصفهان باشید. اینکه در آینده چه اتفاقی میافتد و مسیر ارز دیجیتال و در اصطلاح فیوچرز بایننس چگونه پیش خواهد رفت. بایننس چیست؟ بایننس همانند بازاری برای تبادل و انتقال ارز رمزگذاری شده در نظر گرفت.از سال 2018 این صرافی خدماتی ارائه میکند و روز به روز بر قابلیت های خود افیزوده و در پلتفرم اضافه میکند یکی ار قرارداد های حال حاضر میتواند فیوچرز بایننس باشد.

فیوچرز بایننس چه نوع خدمتی است؟ به طور کلی قرارداد های فیوچرز بایننس توافق نامه هایی ما بین سرمایه گذاران و تریدر ها و تولید کنندگان است به آنها اجازه می دهد قیمت ارز های دیجیتال و دارایی هایی که بر روی آنها سرمایه گذاری می کنندرا حدس زده و بر طبق حدس های خود پیش بروند. ددر این بازار میتوان کالایی را بدون در اختیار داشتن آن با مشخصات آن کالا را خرید یا فروش کرد. در زمان معینی کالا را تحویل بگیرند.

در بازار بایننس ارز دیجیتال به کیف پول منتقل نمی شود بلکه دائما این ارز ها در حال گردش هستند و از فیوچرز بایننس استفاده می شود که خرید یا فروش دارایی ها را در آینده با قیمتی که از قبل معیین شده است  استفاده میشود. در این بازار با افزایش قیمت از واژه لانگ و با کاهش قیمت از واژه شورت استفاده میشود. و معامله گر ها از پوزیشن شورت و یا پوزیشن لانگ استفاده میکنند برای انجام ترید های خود.

شما میتوانید در فیوچرز بایننس در اصفهان انجام معامله کنید، میتوانید ارز هایتان را پیش فروش کرده و با ریسک کمتری معامله کنید و از معامله خود لذت ببرید همچنین شما میتوانید بدون داشن سرمایه واقعی تجارت کرده و از لوریج استفاده کنید. دیگر نیاز نیست که بیت کوین را در بورس ذخیره کنید.

 

  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی