آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

احراز هویت بایننس

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴ ب.ظ
صرافی بایننس (Binance) روز جمعه ۲۹ مرداد در اطلاعیه ای اعلام کرد جهت تطابق با استانداردهای جهانی ، تمامی کاربران برای ادامه فعالیت و ورود، باید اقدام به انجام احراز هویت تا سطح  Intermediateو ارسال مدارک هویتی خود کنند . همچنین کاربران قدیمی نیز باید حداکثر تا تاریخ ۲۷ مهر ۱۴۰۰ این مورد را تکمیل میکردند ، در غیر این صورت حساب آن ها به حالت فقط برداشت  (Withdraw Only)  محدود می شود .اما از آنجایی که ایران در لیست کشورهای تحریم شده‌ی این صرافی می باشد ، متاسفانه ایرانیان امکان وریفای کردن با مدارک ایرانی (پاسپورت ، کارت ملی ، گواهینامه و غیره) ندارد.

روش های احراز هویت بایننس

چهار روش برای احراز هویت بایننس وجود دارد که روش آخر برای کاربران ساکن ایران توصیه می شود. این چهار روش عبارتند از:

  1. اگر اقامت خارج از ایران دارید، با مشخصات خود وریفای بایننس را انجام دهید.
    اگر در کشورهایی مثل کشورهای اروپایی که تحت تحریم نیستند، اقامت دارید می توانید با کارت IDپاسپورت و حتی گواهینامه رانندگی خود اکانت ایجاد نمایید.

 

  1. اگر آشنایی در خارج کشور دارید از او کمک بخواهید.
    این روش زیاد توصیه نمی شود ولی اگر شما شخص قابل اعتمادی مقیم در کشورهای مورد قبول بایننس دارید، می توانید مشخصات خود شامل نام کاربری، گذرواژه، کد تایید دو مرحله ای را در اختیار او قرار دهید. آن شخص اکانت شما را با نام خود وریفای می کند.

 

  1. .اشخاصی که احراز هویت اکانت شما را انجام میدهند.
    اشخاصی در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی اعلام می کنند که این کار را در قبال دریافت پول برای شما انجام می دهند. اشکال کار در این است که اینگونه افراد نیز به مشخصات شما دسترسی پیدا می کنند و چون افراد غریبه ای هستند احتمال سرقت موجودی شما بیشتر خواهد بود. اشکال دیگر آن است که این افراد با روش های جدید آشنا نیستند و نمی توانند حساب وریفای شده را تحویل شما دهند. در روش جدید احراز هویت، بایننس اعلام کرده که کاربر باید ویدیویی از خود بگذارد که بدانند فردی که این کار را انجام می دهد ربات نیست و کاربر واقعی است.

 

  1. احراز هویت توسط خودتان و با استفاده از مشخصات لازم جهت انجام وریفای بایننس انجام گیرد.
    این روش بهترین حالت است که توصیه می شود طبق آن عمل کنید، زیرا مشخصات خود را در اختیار هیچکس دیگر قرار نمی دهید و مانند روش اول به کسی وابسته نیستید. در این روش تمامی مراحل را خودتان انجام می دهید، فقط در مواردی که نیاز به کمک دارید از شخصی که قبلا این کار را انجام داده راهنمایی می گیرید. پروسه کلی مانند ارسال ویدئو، ارسال عکس و تکمیل مشخصات توسط خود کاربر انجام می گردد. بنابراین اگر مراحل دریافت کد دو مرحله ای Google Authenticator را انجام دهید، می توانید به راحتی اکانت خود را بازیابی کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.
  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی