آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

آلت کوین در اصفهان

دوشنبه, ۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۳ ب.ظ

آلت کوین در اصفهان به دسته بندی انواع آلت کوین ها برمی گردد که شامل توکن ها، استیبل کوین ها و دوچ کوین ها و شت کوین ها می باشد. آلت کوین ها شامل تمام رمز ارز ها به جز بیت کوین می باشد. بیت کوین اولین رمز ارزی بود که در دنیای ارز های دیجیتال معرفی شدد و پس از آن آلت کوین ها معرفی شدند.

بنابراین آلت کوین ها هر ارز دیجیتالی هستند که بیت کوین نیستنددر سال‌های اولیه رمزارزی، این نوع تعریف بسیار منطقی بود، زیرا بیت‌کوین بیشتر توجه بازار را به خود اختصاص می‌داد و رقبا ده‌ها یا حتی چند صد سکه جایگزین می‌ساختندامروزه کارشناسان تعداد ارزهای دیجیتال را بیش از 10000 واحد تخمین می زنندبنابراین کمتر از همیشه منطقی است که حوزه رمزنگاری را به عنوان «بیت کوین و هر چیز دیگری» تعریف کنیم.

 

بسیاری از آلت کوین ها بر اساس ساختار اولیه ارائه شده توسط بیت کوین ساخته می شوندبنابراین، بیشتر آلت کوین در اصفهان همتا به همتا هستند، به فرآیندی از استخراج نیاز دارند که توسط آن کاربران مشکلات سخت در شکستن بلوک‌ها را حل کرده و راه‌های امن و ارزانی برای انجام تراکنش‌های وب ارائه می‌کننداما آلت کوین ها، حتی با بسیاری از ویژگی های همپوشانی، به طور گسترده ای با یکدیگر متفاوت هستند.

 

 در مورد هر کدام از این آلت کوین ها می توان گفت که این ها بر اساس استیبل کوین به منظور ایجاد پلتفرم برای معامله دیجیتالی ارز های فیات در بستر شبکه بلاک چین ایجاد شده است.

شیت کوین چیست؟ یک اصطلاح تحقیر آمیز است که معممولا برای توصیف ارزهای رمزنگاری شده استفاده میشود که هیچ هدفی قابل تشخیص ندارند. اگرچه این اصطلاح برای سکه هایی که هیچ ارزشی ندارند بهتر استفاده می شود، اما میتوان ان را بر اساس نظر شخصی به هر رمز نگاری شده نسبت داد.

 

 

  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی