آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

فیوچرز بایننس در اصفهان چیست

فیوچرز بایننس در اصفهان قراردادهای آتی را برای تعداد قابل توجهی ارزهای رمزپایه به شما پیشنهاد می‌دهد. از زمان استقرار، Binance Futures به سرعت خود را در میان سیستم عامل‌های اختصاص داده شده به معاملات آتی ارزهای رمزنگاری شده معرفی کرد.

فیوچرز بایننس در اصفهان چیست ؟

Binance Futures  به پرکاربردترین پلتفرم بازار تبدیل شده است. با این حال بهتر است در اختیار همه قرار نگیرد و به طور کلی برای بازرگانانی که از قبل در تجارت و ارزهای رمزنگاری شده و همچنین مدیریت ریسک  دانش کافی دارند، اختصاص خواهد داشت.

 

کیف پول فیوچرز بایننس در اصفهان

برای استفاده از Binance Futures ، ابتدا باید وجوه را در آنجا واریز کنید. از آنجا که هر سیستم عامل نمونه کارهای خاص خود را دارد، وجوه موجود در آن نمی‌توانند مخلوط شوند.

 

با این حال، می‌توانید وجوه را بین کیف پول Binance و کیف پول Binance Futures انتقال دهید. انتقال تقریباً آنی و رایگان است.

 

 

رتبه بندی و بررسی Binance Futures فیوچرز بایننس در اصفهان

Binance Futures با رابط کاربری ساده و بدون سر و صدا خود که مشابه با پلتفرم اصلی است، اولین قدم‌های شما در تجارت با اهرم را تا حد زیادی تسهیل می‌کند.

 

 

علاوه بر این، ارزهای رمزپایه زیادی که در این پلتفرم موجود است، به Binance Futures اجازه می‌دهد کاتالوگ بسیار بزرگتری نسبت به رقبای خود ارائه دهد. بعلاوه، اگرچه بازارها بی‌شمار است، اما نقدینگی آنها همچنان بالاست و کاهش خطرات دستکاری قیمت را ممکن می‌سازد.

فیوچرز بایننس در اصفهان

 

Binance Futures همچنین با یک صندوق بیمه قابل توجهی همراه است که در بسیاری از شرایط به بازرگانان و سرمایه‌گذاران اطمینان خواهد داد. ارائه چنین پوششی به مشتریان خود اکنون برای مبادلات مربوط به قراردادهای آتی ضروری است.

 

چگونه معاملات بیت کوین را در فیوچرز بایننس در اصفهان انجام دهید

معاملات آتی بیت کوین آسانتر از آن است که بیشتر مبتدیان فکر می‌کنند. آنچه شما نیاز دارید یک حساب معاملات آتی است. این فرآیند پنج مرحله ای را برای خرید یا فروش قرارداد آتی بیت کوین در Binance دنبال کنید:

 

1-حساب معاملات آتی را در Binance باز کنید.

2-صندوق سپرده: وجوه خود را به USDT ، BUSD یا ارزهای رمزنگاری شده پشتیبانی شده توسط Binance Futures واریز کنید. Binance Futures طیف گسترده‌ای از دارایی‌های رمزنگاری را به عنوان وثیقه پشتیبانی می کند.

3-قرارداد را انتخاب کنید: قرارداد آتی بیت کوین مورد نظر خود را انتخاب کنید. در Binance دو نوع قرارداد آتی بیت کوین وجود دارد: USD-M Futures و COIN-M Futures.

4-اهرم را انتخاب کنید: اهرم مناسب برای قرارداد آتی بیت کوین خود را انتخاب کنید. میزان اهرم پیش فرض روی 20 برابر تنظیم شده است، اما کاربران می توانند میزان اهرم خود را تنظیم کنند.

5-سفارش دهید: با توجه به انواع مختلف سفارش موجود در Binance Futures، سفارش دهید. برای مبتدیان، می توانید برای خرید اولین قرارداد آتی بیت کوین، یک محدودیت خرید یا سفارش خرید بازار انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

فیوچرز بایننس در اصفهان به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا در مورد قیمت دارایی­‌های آینده پیش‌بینی کنند. خیلی از صرافی­‌ها معاملات آتی را برای کاربران فراهم می‌کنند. با دانستن تکنیک‌های معاملات شما می‌توانید در این معاملات موفق شوید.

  • Fatemeh Mahmoodi

در آموزش فارکس در اصفهان می آموزیم فارکس معامله و تبادل ارز است. ارزها را به صورت جفت نرخ ارز  با یکدیگر معامله می کنند. به عنوان مثال ، یک جفت ارز برای معامله یورو در برابر دلار آمریکا است.

بازار فارکس چیست؟

بازار FX محلی است که ارزها در آن معامله می­شوند. این تنها بازار تجارت واقعاً مستمر و بدون توقف در جهان است.

قرارداد رو به جلو یک توافق­نامه خصوصی بین دو طرف برای خرید ارز در تاریخ آینده و با قیمت از پیش تعیین شده در بازارهای فرابورس است. قرارداد آتی توافق­نامه ای استاندارد بین دو طرف برای تحویل ارز در تاریخ آینده و با قیمت از پیش تعیین شده است.

فارکس برای مصون سازی

در آموزش فارکس در اصفهان شرکتهایی که در کشورهای خارجی تجارت می کنند به دلیل نوسانات ارزش ارز هنگام خرید یا فروش کالاها و خدمات خارج از بازار داخلی خود در معرض خطر هستند. بازارهای ارزی با تعیین نرخی که در آن معامله به اتمام می رسد راهی برای جلوگیری از ریسک ارزی ارائه می دهند.

 

در آموزش فارکس در اصفهان باید بدانیم فارکس کجا معامله می شود؟

فارکس در سه مکان معامله می­شود: بازارهای نقطه ای، بازار جلو و بازارهای آتی. بازار معاملات بزرگترین بازار از هر سه بازار است زیرا این دارایی "اساسی" است که بازارهای آتی و آینده بر اساس آن بنا می­شوند.

چگونه می­توانم تجارت فارکس را در آموزش فارکس در اصفهان شروع کنم؟

اولین قدم برای معاملات در آموزش فارکس در اصفهان این است که در مورد عملیات و اصطلاحات بازار به خود آموزش دهید. در مرحله بعدی شما باید یک استراتژی معاملاتی بر اساس دارایی و تحمل ریسک خود تدوین کنید. در آخر، باید یک حساب کارگزاری باز کنید.

هیچ نهادی متمرکز حاکم بر بازار تجارت ارز وجود ندارد. در عوض، چندین نهاد دولتی و مستقل بر تجارت فارکس در سراسر جهان نظارت می کنند. برخی از این موارد شامل موارد زیر است:

نهادهای نظارتی جهانی با تعیین استانداردهایی که همه کارگزاران تحت صلاحیت آنها باید از آنها تبعیت کنند، فارکس را تنظیم می­کنند. این استانداردها شامل ثبت و مجوز در نهاد نظارتی، انجام ممیزی های منظم، برقراری ارتباط با برخی از تغییرات خدمات به مشتریانشان و موارد دیگر است. این به شما اطمینان می­دهد که تجارت ارز برای همه افراد درگیر اخلاقی و عادلانه است.

در آموزش فارکس در اصفهان جفت ارزها ارتباط تنگاتنگی با اقتصادهای ملی دارند و عوامل زیادی تحت تأثیر آنها قرار می­گیرند. به این معنی که معمولاً چیزی در جریان است که بازارها را به حرکت در می­آورد.

آموزش فارکس در اصفهان

قبل از ورود به تجارت مطمئن شوید که تکالیف خود را انجام داده­اید. شما نه تنها باید از وقایع آینده که می­توانند تجارت شما را تحت تأثیر قرار دهند آگاه باشید، بلکه باید پیش بینی کنید که این رویدادها از چه روشی می­توانند بازارها را متزلزل کنند. توجه داشته باشید که شاخص های فنی شما به شما چه می گویند و چگونه با تجزیه و تحلیل رویداد اساسی شما مقایسه می شوند.

نتیجه

تقریباً مانند هر چیزی در بازار سرمایه گذاری ، یادگیری در مورد معاملات ارز آسان است اما یافتن استراتژی های معاملاتی برنده تمرین زیادی را می طلبد. اکثر کارگزاران فارکس به شما امکان می دهند یک حساب مجازی رایگان باز کنید که به شما امکان تجارت با پول مجازی را می دهد تا زمانی که استراتژی هایی پیدا کنید که به شما کمک می کند تا به عنوان یک معامله گر فارکس موفق شوید.

 

  • Fatemeh Mahmoodi