آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده از بلاک چین، یک فناوری غیرمتمرکز، برای ثبت معاملات در دفتر کل دیجیتال استفاده می کنند. این دفترچه توسط شبکه بلاک چین، متشکل از میلیون ها ردایانه در سراسر جهان اداره می شود و عملاً نیاز به واسطه های قدرتمندی مانند بانک ها و دولت را کاهش می دهد.

تاریخچه ارز رمز نگاری شده در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

نخستین رمزارزی که به صورت نامتمرکز شروع به کار کرد بیت‌کوین است که در سال ۲۰۰۹ توسط شخصی با نام مستعار ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان ارزهای رمزنگاری شده در یک دهه گذشته مسیر طولانی و پیچ درپی را طی کرده‌اند. اگرچه عموم مردم در طول چند سال گذشته فقط با ارزهای رمزنگاری شده برخورد کرده‌اند، اما کارهای مهمی انجام شده است . 

ارز رمزنگاری شده برای چه مواردی استفاده می شود؟

یکی از جذابیت‌های اولیه ارزهای رمزنگاری شده این بود که به شما این امکان را می‌دهد تا مقدار زیادی از ثروت خود را به صورت ناشناس بدون دخالت دولت یا نهاد منتقل کنید. در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان این روزها ارزهای رمزنگاری شده توسط برخی از مالکان برای رسیدگی به امور معمول مانند پرداخت قبوض استفاده می‌شود. دیگران از آن به عنوان وثیقه برای اخذ وام آنلاین استفاده می‌کنند.

در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان برخی دیگر ارز دیجیتال خود را با سرمایه‌گذاری در راه اندازی مشاغل مورد استفاده قرار می‌دهندترکیبی از فناوری‌های نوآورانه و ارزهای رمزنگاری شده به نظر طبیعی می‌رسد. هم‌چنین می‌توانید از ارز دیجیتال خود برای سفر به جهان استفاده کنید. با وسیله‌ای لوکس که با ارز رمزنگاری شده خود خریداری کرده‌اید یا با هواپیمایی که به راحتی بیت کوین شما را پذیرفته است، به مقصد خود برسید.

استخراج ارز رمزنگاری شده در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

استخراج ارز رمزپایه به پاداشی که از تأیید تراکنش های بلاک چین بدست می‌آید اشاره دارد. تراکنش های بلاک چین در صورت اضافه شدن به یک بلاک رمزگذاری می‌شوند. بنابراین، قبل از اینکه بلاک چین بتواند افزودن تراکنش ها به بلاک بعدی را ادامه دهد، باید صحت این تراکنش‌ها تأیید شود. اینجاست که استخراج‌کنندگان وارد میدان می‌شوند.

در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان معدنچیان از قدرت محاسباتی خود برای حل مسائل پیچیده ریاضی برای تأیید تراکنش‌های بلاک چین استفاده می کنند. اولین معدنچی که مشکل را حل کرده و تمام تراکنش‌های یک بلوک را تأیید می کند، بابت خدمات خود هزینه ای دریافت می‌کند. این روش ایمن سازی بلاک چین به عنوان اثبات کار (POW) شناخته می‌شود.

مزایا و معایب ارز رمز نگاری شده

رمزنگاری ها مزایا و معایبی دارند. بزرگترین مزیت دسترسی آن‌ها است. می توانید از رمزنگاری برای پرداخت یا پرداخت بدون دخالت هیچ طرف دیگری مانند بانک استفاده کنید. نقطه ضعف این واقعیت است که ارزش اکثر رمزنگاری ها بسیار ناپایدار است. در نتیجه،در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان آنها می‌توانند به سرعت مقدار زیادی از ارزش خود را از دست بدهند. این امر آنها را به عنوان وسیله پرداخت نامناسب می‌کند.

بیت کوین در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

بسیاری از سرمایه‌گذاران بیت کوین را رمز ارز اصلی می دانند. این اولین ارز رمزنگاری شده غیرمتمرکز و مبتنی بر بلاک چین در تاریخ است و تاکنون محبوب ترین و ارزشمندترین ارز دیجیتال است.در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان ارزش بیت کوین با توجه به میزان مایل مردم برای خرید آن تعیین می‌شود و این ارزش به طور تصاعدی افزایش یافته است. 

چرا ارزهای رمزنگاری شده دارای ارزش هستند؟

برای برخی افراد عجیب به نظر می رسد که ارزهای رمزنگاری شده دارای ارزش هستند در حالی که اکثر آنها محصولات رسمی یک کشور مستقل نیستندبا این حال، سوء تفاهم همراه با درک نادرست از تعریف ارز است.در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان به زبان ساده، ارز هر چیزی است که خریداران و فروشندگان موافقت کنند به عنوان نوعی مبادله بین آنها عمل می‌کند.

سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای رمزنگاری شده به اندازه کافی وجود دارند تا آن را به ارز جذابی برای مردم سراسر جهان تبدیل کنند.

سخن پایانی

در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان یکی از مبادلات تجاری محبوب، ارز های دیجیتال است. اولین قدم برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال آشنایی با خرید و فروش انواع ارزها می باشد.

  • Fatemeh Mahmoodi

قرارداد هوشمند

یکی از ویژگی‌های اصلی قرارداد هوشمند توانایی آن‌ها در اجرای خودکار و بی امان معاملات بدون نیاز به مداخله انسان است. علاوه بر این‌ها قرارداد هوشمند کاربردهای زیادی در زندگی روزمره و معاملات تجاری دارد.

 

تاریخچه و ایجاد قرارداد هوشمند

مفهوم قرارداد هوشمند برای اولین بار توسط نیک سابو در سال 1994 ارائه شد. Szabo یک محقق حقوقی و رمزنگار است که به دلیل ایجاد مبانی ارز دیجیتال معروف است. در آن زمان علاقه و فعالیت کمی در قراردادهای هوشمند وجود داشت زیرا هیچ پلتفرم دیجیتالی یا فناوری دفتر توزیع شده‌ای وجود نداشت که بتواند آن‌ها را پشتیبانی کند.

 

مفهوم قرارداد هوشمند

قراردادهای هوشمند به سادگی برنامه‌هایی هستند که در زنجیره بلوکی ذخیره می‌شوند و در صورت تحقق شرایط از پیش تعیین شده اجرا می‌شوند. آنها معمولاً برای خودکار کردن اجرای توافق‌نامه استفاده می‌شوند تا همه شرکت‌کنندگان بتوانند بلافاصله از نتیجه، بدون دخالت واسطه یا اتلاف وقت اطمینان حاصل کنند. آن‌ها هم‌چنین می توانند گردش کار را به صورت خودکار انجام دهند و در صورت تحقق شرایط، اقدام بعدی را آغاز کنند.

 

درک رمزها و قراردادهای هوشمند

به عنوان مثال، یک شرکت بیمه می‌تواند با استفاده از قراردادهای هوشمند آزاد سازی مطالبات را بر اساس حوادثی مانند سیل در مقیاس بزرگ، طوفان یا خشکسالی به طور خودکار انجام دهد. هنگامی که یک محموله به بندر ورودی رسید و سنسورهای اینترنت اشیا داخل ظرف تأیید کرد که محتویات باز نشده و در طول سفر به درستی ذخیره شده است، بارنامه می‌تواند به طور خودکار صادر شود.

 

 

چالش هایی با تصویب گسترده قراردادهای هوشمند

با توجه به چارچوب‌های قانونی موجود برای به رسمیت شناختن قراردادهای الکترونیکی، کاملاً محتمل است که امروز دادگاه اعتبار کدی را که مفاد قرارداد هوشمند را اجرا می‌کند؛ چیزی که ما آن را به عنوان قراردادهای هوشمند جانبی می‌شناسیم، تشخیص دهد. هم‌چنین پیشینه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد یک قرارداد هوشمند فقط با کد ممکن است از حمایت قانونی مشابهی برخوردار باشد.

 

رابطه متقابل قرارداد هوشمند با توافق نامه های سنتی

یکی از دشواری‌های بحث در مورد قراردادهای هوشمند این است که این اصطلاح برای گرفتن دو الگوی کاملاً متفاوت استفاده می‌شود. اولین مورد شامل قراردادهای هوشمند است که بدون هیچ‌گونه قرارداد متنی قابل اجرا پشت سر آنها ایجاد و مستقر می‌شود. به عنوان مثال، دو طرف به درک شفاهی در مورد روابط تجاری که می‌خواهند به دست بیاورند رسیده و سپس مستقیماً این درک را به کد اجرایی تقلیل می‌دهند.

ما به این موارد "قراردادهای هوشمند فقط با کد" اشاره می‌کنیم. پارادایم دوم شامل استفاده از قراردادهای هوشمند به عنوان وسایل نقلیه برای اجرای برخی مفاد قرارداد سنتی مبتنی بر متن است؛ که در آن متن خود به استفاده از قرارداد هوشمند برای اجرای برخی مفاد اشاره دارد. ما از این موارد به عنوان "قراردادهای هوشمند جانبی" یاد می کنیم.

 

حرف آخر

ممکن است درک فناوری پشت بلاکچین دشوار باشد، اما مانند هر چارچوب یا ابزار توسعه‌دهنده دیگری، برای استفاده از آن لازم نیست بدانید که چگونه ساخته شده است. اجازه ندهید که هاله مرموز بلاکچین شما را در ساختن چیزی عالی متوقف کند.

  • Fatemeh Mahmoodi