آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

فیوچرز بایننس در اصفهان

سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۳:۲۸ ب.ظ

با کاهش سقف برداشت صرافی بایننس و محدودیت بیت‌کوین به صورت روزانه و احراز هویت همه‌ی کاربران، بسیاری از ایرانیان که از خدمات این صرافی استفاده می‌کردند، به دنبال صرافی جایگزین هستند. اگر در اصفهان هستید می‌توانید از فیوچرز بایننس در اصفهان استفاده کنید.

فیوچرز بایننس

فیوچرز بایننس معاملات مشتق شده‌ای هستند که به شما امکان می‌دهند قیمت‌ دارایی‌های آینده در بازار ارزهای رمزپایه را حدس بزنید. این قرارداد مشتمل بر دو نوع قرارداد سنتی و دائمی است که هر دو نوع ماهیت قراردادی را که شما برای انعقاد قرارداد انتخاب کرده‌اید تعیین می‌کند.

 

چگونگی افتتاح حساب معاملات آتی بایننس

ابتدا باید یک حساب عادی در بایننس درست کنید. برای این کار به بایننس مراجعه کرده و ثبت نام کنید. 

روش واریز وجه به‌حساب آتی بایننس

شما می‌توانید وجوه را بین کیف پول صرافی (کیف پولی که در بایننس از آن استفاده می‌کنید) و کیف پول آتی (کیف پولی که از آن در معاملات آتی بایننس استفاده می‌کنید) جابجا نمایید. برای انتقال وجوه به کیف پول آتی، روی گزینه انتقال (transfer) کلیک کنید. مقداری که موردنظرتان است را وارد کرده و سپس روی دکمه تأیید انتقال کلیک کنید.

معاملات مارجین روشی برای معامله دارایی‌های رمز ارز است که در آن تریدرها با پول قرض گرفته شده از شخص ثالث معامله می‌کنند. با این دسترسی به سرمایه و پایه سهام بیشتر حتی، معامله‌گران می‌توانند از موقعیت‌های خود برای دریافت سود های بیشتر استفاده کنند.

فیوچرز یا مارجین

مارجین برای معامله گرانی است که سرمایه کافی برای شروع معاملات خود ندارند. در حالی که فیوچرز بایننس گزینه مناسب‌تری برای معامله گران متعادل می‌باشد.

 

  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی