آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

۶ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

بررسی فیبوگروپ فارکس

فیبوگروپ فارکس برای پیشرو بودن در تجارت فارکس تمام امکانات لازم را دارد. اقامت تقریباً دو دهه ای آن در این تجارت به آن مهارت های لازم را برای طوفان بخش فارکس داده است. فیبوگروپ فارکس یک کارگزار بسیار معتبر است که برای تجارت در بازارهای بین‌المللی فارکس بسیار مناسب است.

معرفی پلتفرم های فیبوگروپ فارکس

پلتفرم Meta Trader4: این پلتفرم معاملاتی دارای بسیاری از ویژگی‌های منحصر به فرد در زیر بال خود است و شامل موارد زیر است:

  • رابط کاربر پسند
  • ابزارهای پیشرفته ترسیم و تجزیه و تحلیل
  • دارای 30 نشانگر فنی
  • حداقل مصرف ترافیک
  • پشتیبانی از انواع حالت‌های اجرا

پلتفرم Meta Trader5: ویژگی‌های پلتفرم Meta trader5 که آن را سودآور می‌کند عبارتند از:

  • دارای رابط کاربر پسند
  • پشتیبانی از تمام حالت های اجرایی
  • دارای ابزارهای پیشرفته ترسیم و تجزیه و تحلیل
  • اجازه تجارت خودکار و کپی را می دهد.
  • به اخبار منابع معتبر مانند رویترز در مورد تجارت فارکس دسترسی دارد.
  • سازگار با مجموعه ای از دستگاه ها مانند ios ، Windows، android و mac

پلت فرم Ctrader: پلتفرم Ctrader یک پلتفرم است که دسترسی به تجارت را بدون استفاده از فناوری میزهای تجاری ارائه می‌دهد. ویژگی‌های آن عبارتند از:

  • ابزارهای تحلیل تکنیکی فوق العاده در اختیار شماست.
  • عمق فعلی بازار را به شما نشان می دهد.
  • سرعت اجرای سریع

حساب های معاملاتی فیبوگروپ فارکس

هر یک از این حساب ها دارای ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی برای برآوردن نیازهای مشتریان مختلف است. این حسابها عبارتند از حساب mt4 سنت ، حساب ثابت mt4 ، حساب NDD mt4 ، حساب بدون کمیسیون mt4 NDD ، حساب NDD mt5 و حساب NDD Ctrader. در زیر حساب ها و برخی از ویژگی‌های آنها آمده است.

پشتیبانی فیبوگروپ فارکس

فیبوگروپ فارکس در تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود، از هیچ تلاشی برای داشتن بهترین نیروی کار دریغ نکرده است. این نیروی کار اختصاصی اطمینان حاصل می‌کند که نیازهای مشتریان برآورده شده و همچنین به سوالات مختلف آنها پاسخ داده می‌شود. وقتی نگاهی به نظرات و نظرات مشتریان فیبوگروپ بیندازید متوجه می شوید که مشتریان راضی از کارکنان خود مملو از ستایش هستند.

  • Fatemeh Mahmoodi

استخراج ابری (یا تجزیه و تحلیل ابر) توانایی دسترسی، استخراج، تجزیه و تحلیل و نگهداری داده‌های ذخیره شده در ابر است، عبارتی که به طور گسترده توسط شرکت‌های فناوری برای اشاره به ذخیره داده‌ها از راه دور، از برنامه‌ها یا دستگاه‌ها، معمولاً در یک شرکت سوم استفاده می‌شود. سرورها به عنوان مثال می‌توان به Dropbox، Slack، Instagram، Twitter، Facebook، محصولات Google مانند My Activity، Uber و Hotmail اشاره کرد. ما انواع داده‌هایی را که می‌توان با جزئیات بیشتری در زیر استخراج کرد، بررسی می‌کنیم.

از آنجا که فضای ذخیره سازی ابری به طور فزاینده‌ای برای رسانه‌های اجتماعی، دستگاه‌ها و برنامه‌های متصل به اینترنت استفاده می‌شود، استخراج ابری راه را برای حجم عظیمی از اطلاعات شخصی باز می‌کند. در گزارشات مربوط به انفجار داده‌های مبتنی بر ابر، گفته می‌شود که تا سال 2025، 49 درصد داده‌ها در محیط‌های عمومی ابر ذخیره می‌شوند. شاخص جهانی ابر سیسکو رشد مرکز داده جهانی و ترافیک IP مبتنی بر ابر را پیش بینی می‌کند و افزایش استفاده از مراکز داده عمومی ابر را تا سال 2021 پیش بینی می‌کند.

چگونه کار می‌کند؟

روش‌های مختلفی برای دسترسی به داده‌های Cloud "مستقل از وضعیت یا پیکربندی دستگاه تلفن همراه" وجود دارد، که از نظر پزشکی قانونی جذاب است. اولین مورد شامل استفاده از اطلاعات کاربری شناخته شده ارائه شده توسط یک فرد است، به عنوان مثال هنگامی که فرد به طور داوطلبانه اطلاعات ورود به سیستم خود را ارائه می‌دهد. روش دوم این است که داده‌ها را از تلفن استخراج کنید و سپس از نشانه‌های موجود در دستگاه یا در دستگاه دیگری مانند لپ تاپ استفاده کنید، جایی که ممکن است کاربر نشانه‌های احراز هویت را که توسط مرورگر ذخیره شده است داشته باشد. روش سوم شامل جمع آوری داده‌ها در حوزه عمومی است.

مزایا

  • کاربران در این روش نیازی به خرید سخت‌افزارهای مورد نیاز استخراج ندارند.
  • نیازی به دانش فنی برای استخراج نخواهد بود و هرکس با یک سیستم کامپیوتری یا موبایل می‌تواند عمل استخراج را انجام دهد.
  • هزینه‌های بالای انرژی مصرفی که ماینرها دارند کاهش می‌یابد.
  • مشکلات مربوط به نگهداری دستگاه‌های استخراج و هزینه‌های استهلاک و رفع می‌گردد.
  • شانس کلی استخراج و کسب درآمد افزایش می‌یابد.

 

  • Fatemeh Mahmoodi

 

استخراج ابری  (یا تجزیه و تحلیل ابر) توانایی دسترسی، استخراج، تجزیه و تحلیل و نگهداری داده‌های ذخیره شده در ابر است، عبارتی که به طور گسترده توسط شرکت‌های فناوری برای اشاره به ذخیره داده‌ها از راه دور، از برنامه‌ها یا دستگاه‌ها، معمولاً در یک شرکت سوم استفاده می‌شود. سرورها به عنوان مثال می‌توان به Dropbox، Slack، Instagram، Twitter، Facebook، محصولات Google مانند My Activity، Uber و Hotmail اشاره کرد. ما انواع داده‌هایی را که می‌توان با جزئیات بیشتری در زیر استخراج کرد، بررسی می‌کنیم.

از آنجا که فضای ذخیره سازی ابری به طور فزاینده‌ای برای رسانه‌های اجتماعی، دستگاه‌ها و برنامه‌های متصل به اینترنت استفاده می‌شود، استخراج ابر راه را برای حجم عظیمی از اطلاعات شخصی باز می‌کند. در گزارشات مربوط به انفجار داده‌های مبتنی بر ابر، گفته می‌شود که تا سال 2025، 49 درصد داده‌ها در محیط‌های عمومی ابر ذخیره می‌شوند. شاخص جهانی ابر سیسکو رشد مرکز داده جهانی و ترافیک IP مبتنی بر ابر را پیش بینی می‌کند و افزایش استفاده از مراکز داده عمومی ابر را تا سال 2021 پیش بینی می‌کند.

استخراج ابری چگونه کار میکند

روش‌های مختلفی برای دسترسی به داده‌های Cloud "مستقل از وضعیت یا پیکربندی دستگاه تلفن همراه" وجود دارد، که از نظر پزشکی قانونی جذاب است. اولین مورد شامل استفاده از اطلاعات کاربری شناخته شده ارائه شده توسط یک فرد است، به عنوان مثال هنگامی که فرد به طور داوطلبانه اطلاعات ورود به سیستم خود را ارائه می‌دهد. روش دوم این است که داده‌ها را از تلفن استخراج کنید و سپس از نشانه‌های موجود در دستگاه یا در دستگاه دیگری مانند لپ تاپ استفاده کنید، جایی که ممکن است کاربر نشانه‌های احراز هویت را که توسط مرورگر ذخیره شده است داشته باشد. روش سوم شامل جمع آوری داده‌ها در حوزه عمومی است.

مزایا

کاربران در این روش نیازی به خرید سخت‌افزارهای مورد نیاز استخراج ندارند.

نیازی به دانش فنی برای استخراج نخواهد بود و هرکس با یک سیستم کامپیوتری یا موبایل می‌تواند عمل استخراج را انجام دهد.

هزینه‌های بالای انرژی مصرفی که ماینرها دارند کاهش می‌یابد.

مشکلات مربوط به نگهداری دستگاه‌های استخراج و هزینه‌های استهلاک و رفع می‌گردد.

شانس کلی استخراج و کسب درآمد افزایش می‌یابد.

 

 

  • Fatemeh Mahmoodi

در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان ما به مفهوم ارز دیجیتال و به آموزش مفاهیم پایه رمز ارز ها ی  می پردازیم. از آنجا که با سرعت بخشیدن ارز دیجیتال است. با توجه به این واقعیت جدید ، روشن می شود که دنیای مالی هرگز مانند سابق نخواهد بود. اما چرا ما به آموزش ارز دیجیتال نیاز داریم.؟

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان

با شیوع ویروس کرونا روند خروج ارزهای دیجیتال از حالت حاشیه ای را تسریع کرده و آن را محکم تر از همیشه به جلو و مرکز توجه بسیاری از مردم سوق داده است. امروزه اقتصاد جهانی به ابزار پرداختی نیاز دارد که بتوانید سریع، ارزان و بدون واسطه های غیر ضروری مانند ویزا  یا مستر کارت پرداخت ها را انجام دهید و اکنون بیش از هر زمان دیگری به چنین ابزاری نیاز دارد.

 در حال حاضر 20 درصد از 66 بانک مرکزی گزارش داده اند که به احتمال زیاد ظرف شش سال آینده CBDC صادر خواهند کرد. با همه این اقدامات در پشت صحنه ، به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است ، در سال های آینده ، ارزهای دیجیتال دولتی به طور گسترده در دسترس شهروندان عادی قرار می گیرد. با این حال ، تعداد کمی از مردم درک می کنند که این چه چیزی تغییر خواهد کرد. 

ارز دیجیتال چیست ؟

ارز دیجیتال یا پول دیجیتال ، هر نوع پول یا پرداختی است که فقط به شکل الکترونیکی وجود دارد. ارز دیجیتال فاقد یک فرم ملموس مانند اسکناس ، چک است. ارزهای دیجیتال دارای کاربردی مشابه ارزهای فیزیکی هستند. از آنها می توان برای خرید کالا و پرداخت هزینه خدمات استفاده کرد. آنها همچنین می توانند استفاده محدودی در میان برخی از جوامع آنلاین مانند سایت های بازی ، پورتال های قمار یا شبکه های اجتماعی پیدا کنند.

آموزش ارز دیجیتال در اصفهان 

امروزه ما تفاوت زیادی در میزان شناخته شدن برخی از ابزارهای پرداخت در کشورهای مختلف مشاهده می کنیم. به عنوان مثال ، روس ها از پرداخت های بدون تماس مانند PayPass ، Apple Pay و سایر کشور های دیگر که از روشهای دیگر استفاده می کنند. 

به نظر می رسد ارزهای دیجیتال ادامه منطقی این تکامل است ، ابزار دیگری که به سادگی به لیست اضافه می شود ، اما این کاملا درست نیست. بر خلاف سایر ابزارهای پرداخت ، ارز رمزنگاری شده زیرساخت های مالی موجود را تکمیل نمی کند ، بلکه یک زیرساخت جدید ایجاد می کند بدون واسطه و شفاف و قابل اعتماد است.

در این آموزش به بیان مفاهیم در ارز دیجیتال می پردازیم 

پول دیجیتال چیست؟

پول دیجیتال (یا ارز دیجیتال) به هر نوع پرداختی اطلاق می شود که صرفاً به شکل الکترونیکی وجود دارد. پول دیجیتالی شکل فیزیکی و ملموسی مانند اسکناس دلار یا سکه ندارد و با استفاده از سیستم های آنلاین حساب شده و منتقل می شود.

انواع مختلف پول دیجیتال چیست؟

پشتوانه های تکنولوژیکی آن به این معنی است که پول دیجیتال می تواند متناسب با اهداف مختلف تطبیق داده شود. به غیر از نمایندگی دیجیتال ارز فیات ، سه نوع دیگر از پول دیجیتال وجود دارد: ارزهای رمزنگاری شده ، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و استیبل کوی

مزایای پول دیجیتال چیست؟

پول دیجیتال سیستم های انتقال پول و حواله را تسریع و تسریع می کند. همچنین اجرای سیاست های پولی توسط بانک های مرکزی با حذف واسطه هایی مانند بانک ها از این روند ساده می شود. ارزهای رمزنگاری شده نیز در برابر سانسور مقاوم هستند ، بدین معنی که جریان و استفاده از پول دیجیتال در بلاک چین آنها قابل ردیابی نیست.

معایب ارز دیجیتال چیست؟

در آموزش ارز دیجیتال در اصفهان سیستم های ارز دیجیتال مستعد هک شدن هستند. از طریق هدفمندسازی ماهرانه چنین سیستم هایی ، هکرها می توانند زیرساخت های مالی مهم را از بین ببرند و پایه های اقتصادی یک کشور را فلج کنند. سیستم های پولی دیجیتالی متمرکز ، مانند سیستم های CBDC ، می توانند ردیابی و ردیابی اطلاعات کاربران را فعال کرده و حریم خصوصی آنها را به خطر می اندازند.

کلام آخر 

ما با آموزش ارز دیجیتال در اصفهان که یک نوآوری عمده در فناوری مالی است. بر مشکلات نقدی غلبه می کند و سیستم های پرداخت را سریعتر و ارزانتر می کند. اما با مشکلات فنی همراه است ، زیرا پول دیجیتال می تواند هک شود و حریم خصوصی را از بین ببرد. در حالی که هنوز برای پول دیجیتال روزهای اولیه ای است ، اما نقش مهمی در آینده امور مالی ایفا خواهد کرد.


 

  • Fatemeh Mahmoodi

آموزش فارکس در اصفهان

 به علت دسترسی آسان، بازار فارکس افراد زیادی را در سنین مختلف و زمینه های کاری متفاوت جذب خود کرده است، و آن را به یکی از شلوغ ترین بازارهای تجارت در جهان تبدیل کرده است، که همین باعث ایجاد اشتباهات و به دنبال آن ضرر هایی برای سرمایه گذاران در پی داشته که ما به چند مورد آن در ادامه اشاره میکنیم:

  1. کمبود دانش

یکی از اصلی ترین دلایل معاملات زیان آور، کمبود یا عدم دانش کافی نسبت به شرایط بازار و نوسانات مربوط به آن است.

 

  1. معاملات احساسی

این مورد شاید آسیب رسان ترین دلیل برای از بین رفتن سرمایه گذاری باشد. احساساتی که در هرفرد منشاء متفاوتی همچون طمع، خوشحالی، ناراحتی یا حسی شبیه به اینها که منجر به عدم استفاده از تعقل و تفکر شده و عموما زیان آور است. بهتر است در زمان سرمایه گذاری احساسات خود را بشناسیم و بر آنها غلبه کنیم.

 

  1. معاملات زیاد

معاملات زیاد زمانی رخ میدهد که معامله گر تمایل دارد تمام حرکت های بازار را بدون کم و کاست بدست آورد، که این تقریبا محال است.

 

  1. معامله با حجم زیاد

حجم زیاد معامالت، ریسک سرمایه گذار و آسیب پذیری سرمایه را افزایش می دهد.

 

  1. اعتماد به پیش بینی دیگران

 از معامالت دیگران برداشت و الگوبرداری نکنید، شرایط حساب، دیدگاه و دلایل افراد با یکدیگر برای حضور در بازار متفاوت است. هر کسی حتی در صورت استفاده از پیش بینی دیگران مسئول حساب خودش است ، مگر آنکه کل مدیریت حساب خویش را به سرمایه گذار دیگری بدهد.

 

  1. معامله در ساعات نامناسب

آشنایی نداشتن با میزان نوسان بازار در ساعات متفاوت هر جفت ارزی می تواند باعث تخمین های اشتباه معامله گران شود.

 

  1. معامله خالف روند

 عموما بیشتر برنامه ها و روش های معامالتی برای استفاده از جهت حرکت بازار استفاده می شوند. هم جهتی معامالت با روند اصلی، امکان سود بیشتر و ریسک کمتر را به همراه دارد. تا زمانی که برنامه و روش امتحان شده شما معامالت خالف جهت را تایید نکرده است از معامله در خالف روند اصلی بازار بپرهیزید.

 

  1. خروج های بی برنامه (خروج ازمعاملات به خاطر ترس)

معامله گران مبتدی عموما با سود و یا ضرر های کم، از ترس زیان های بیشتر از معامله خود خارج می شوند و برنامه ای غیر از سیستم معاملاتی خود را در پیش می گیرند و هنگام حرکت بازار خود را نکوهش می کنند که این امر می تواند عواقب منفی دیگری برای حساب فرد داشته باشد.

 

  1. معامله نزدیکی خبر

انجام معامله به محض شنیدن اخبار مهم اقتصادی بیشتر به دلیل سودآوری زیاد بوده که آماتور ها در دام آن میافتند. اما باید گفت نتیجه این کار اصلا قابل پیش بینی نبوده و منجر به ضرر کارگذار بشود.

 

 

نتیجه گیری

احتمالا به نظر شما کلیشه بیاید ولی بهتر است به طور مداوم با خودتان تکرار کنید که معامله کردن مسابقه‌ی ماراتن است نه سرعت. در حقیقت، از نظر ما، یکی از ارزشمند ترین بخش های معامله کردن این است که شامل درس‌ هایی برای همه‌ی ابعاد زندگی است. یکی از درس‌های روزانه‌ی بازارهای مالی، بدون شک یادگیری شکیبایی و صبوری است. در هر شرایطی که باشید، با صبوری و شکیبایی کردن، تفکر و بررسی عقلاتی هر چیز، می‌توانید به راهکار برسید. با این حال، بسیاری از معامله‌گران بازار فارکس، همواره ترجیح می‌دهند با عواقب و پیامد های صبوری نکردن دست و پنجه نرم کنند ولی تن به صبوری کردن ندهند.

 

  • Fatemeh Mahmoodi

فیبوگروپ فارکس

فیبوگروپ چیست؟

فیبوگروپ یک نرم افزار تجاری اکترونیکی است که برای خرید و فروش اوراق مالی، کالا ها و رمز ارز ها مورد استفاده قرار میگیرد. این پلتفرم به بازار ارز وارد شد تا در بسر اینترنت به تجارت بپردازد.

 

بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ فارکس، بخشی از هلدینگ بین المللی  Fibo Groupاست از این رو به یک تریدر معتبر و مهم تبدیل شده و جزء اولین هلدینگ هایی است که تجارت اینترنتی را در ارائه میدهد.

در بازار های مالی معاصر هم این بروکر به یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات و محصولات تجاری آنلاین تبدیل شده است و تیم بروکرهمواره برای حمایت از منافع مشتریان خود به اصل شرایط و خدمات شفاف پایبند بوده است.

این هلدینگ برای فعالیت در حوزه اروپا در قبرس به ثبت رسیده است و مورد تایید کمیسیون اوراق بهادار و بورس های قبرس نیز می باشد. این بروکر برای سالیان متمادی با ایرانیان همکاری داشته است. پشتیبانی فارسی این بروکر سبب شده این بروکر رتبه بهتری در میان کاربران ایرانی داشته باشد.

بروکر فیبوگروپ تمامی استانداردهای بین المللی مالی و اداری را رعایت می کند چرا که رگولاتور ها به طور منظم فعالیت ابن بروکر را تحت نظر دارند.

 

انواع حساب بروکر فیبوگروپ فارکس

 

فیبو گروپ انواع مختلفی از حساب های تجاری با ویژگی های منحصر به قرد متفاوتی را برای استراتژی های معاملاتی خود اراِئه میدهد.

این حساب ها عبارتند از:

حساب mt4 سنت

حساب ثابت mt4

    حساب NDD mt4

    حساب بدون کمیسیون mt4 NDD

    حساب NDD mt5

    حساب NDD Ctrader

 

 

چه چیز هایی در فیبو گروپ معامله می شوند؟

فیبو گروپ به عنوان یکی از شرکت هایی که رسالت خود را شفافیت در تجارت آنلاین گذاشته است در بازارهای فارکس و CFD فعالیت خود را انجام می دهد. بیش از 42 جفت ارز و بیش از بیست CFD برای تجارت در نظر گرفته شده است.

همچنین تجارت فلزات نیز در فیبو گروپ ممکن است. حداقل مقدار قرارداد برای طلا 100 اونس، و 500 اونس برای نقره است. قیمت بر اساس یورو و دلار قیمت گذاری می شوند و اهرم حداکثر 1:400 است.

 

آیا فیبوگروپ امن است؟

شرکت فیبوگروپ یک کارگزاری به ثبت رسیده در کشور قبرس است که دارای مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس به نام CySEC می باشد. کمیسیون CySEC مجموعه ای از قوانین و الزامات را برای دارندگان مجوز اعمال می کند تا به سطح مشخصی از امنیت دست پیدا کنند.

 

پشتیبانی

 Fibo groupقادر است از طریق چت زنده، فاکس، تلفن و ایمیل به مشتریان خود پتیبانی 24 ساعته ارائه دهد. یکی از نقاط ضعف این بروکر کمبود مطالب آموزشی است. خوانندگان و فعالانی که از تجربه کمتری برخوردارند؛ به اطلاعات آموزشی مناسبی در این سایت دست پیدا نمی کنند.

 

بروکر فارکس

 

بروکر یا همون کارگزار واسطه ای است که خریداران و فروشندگان را به هم متصل میکند.

در اینجا انتخاب یک بروکر مطمئن و قابل اعتماد دغدغه اصلی یک سرمایه گذار بوده زیرا این بروکر ها هستند که ارتباط را بین خریدار و فروشنده برقرار کرده و معاملات را ثبت و تعیین هویت میکنند.

و بدون وجود این افراد ارتباط گرفتن با بانکها و تجار دیگر کمی سخت است.

 

کلاهبرداری در فارکس

کلاهبرداری و فریب دادن اشخاص در فارکس زیاد رایج نیست و با تکیه به دانش کافی در این زمینه میتوان از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری کرده و با خیال آسوده به این بازار جهانی برای کسب و کار و رسیدن به سود اعتماد کرد.

 

 

 

  • Fatemeh Mahmoodi