آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

فیبوگروپ فارکس

دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۳ ب.ظ

فیبوگروپ فارکس

فیبوگروپ چیست؟

فیبوگروپ یک نرم افزار تجاری اکترونیکی است که برای خرید و فروش اوراق مالی، کالا ها و رمز ارز ها مورد استفاده قرار میگیرد. این پلتفرم به بازار ارز وارد شد تا در بسر اینترنت به تجارت بپردازد.

 

بروکر فیبوگروپ

بروکر فیبوگروپ فارکس، بخشی از هلدینگ بین المللی  Fibo Groupاست از این رو به یک تریدر معتبر و مهم تبدیل شده و جزء اولین هلدینگ هایی است که تجارت اینترنتی را در ارائه میدهد.

در بازار های مالی معاصر هم این بروکر به یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات و محصولات تجاری آنلاین تبدیل شده است و تیم بروکرهمواره برای حمایت از منافع مشتریان خود به اصل شرایط و خدمات شفاف پایبند بوده است.

این هلدینگ برای فعالیت در حوزه اروپا در قبرس به ثبت رسیده است و مورد تایید کمیسیون اوراق بهادار و بورس های قبرس نیز می باشد. این بروکر برای سالیان متمادی با ایرانیان همکاری داشته است. پشتیبانی فارسی این بروکر سبب شده این بروکر رتبه بهتری در میان کاربران ایرانی داشته باشد.

بروکر فیبوگروپ تمامی استانداردهای بین المللی مالی و اداری را رعایت می کند چرا که رگولاتور ها به طور منظم فعالیت ابن بروکر را تحت نظر دارند.

 

انواع حساب بروکر فیبوگروپ فارکس

 

فیبو گروپ انواع مختلفی از حساب های تجاری با ویژگی های منحصر به قرد متفاوتی را برای استراتژی های معاملاتی خود اراِئه میدهد.

این حساب ها عبارتند از:

حساب mt4 سنت

حساب ثابت mt4

    حساب NDD mt4

    حساب بدون کمیسیون mt4 NDD

    حساب NDD mt5

    حساب NDD Ctrader

 

 

چه چیز هایی در فیبو گروپ معامله می شوند؟

فیبو گروپ به عنوان یکی از شرکت هایی که رسالت خود را شفافیت در تجارت آنلاین گذاشته است در بازارهای فارکس و CFD فعالیت خود را انجام می دهد. بیش از 42 جفت ارز و بیش از بیست CFD برای تجارت در نظر گرفته شده است.

همچنین تجارت فلزات نیز در فیبو گروپ ممکن است. حداقل مقدار قرارداد برای طلا 100 اونس، و 500 اونس برای نقره است. قیمت بر اساس یورو و دلار قیمت گذاری می شوند و اهرم حداکثر 1:400 است.

 

آیا فیبوگروپ امن است؟

شرکت فیبوگروپ یک کارگزاری به ثبت رسیده در کشور قبرس است که دارای مجوز از کمیسیون بورس و اوراق بهادار قبرس به نام CySEC می باشد. کمیسیون CySEC مجموعه ای از قوانین و الزامات را برای دارندگان مجوز اعمال می کند تا به سطح مشخصی از امنیت دست پیدا کنند.

 

پشتیبانی

 Fibo groupقادر است از طریق چت زنده، فاکس، تلفن و ایمیل به مشتریان خود پتیبانی 24 ساعته ارائه دهد. یکی از نقاط ضعف این بروکر کمبود مطالب آموزشی است. خوانندگان و فعالانی که از تجربه کمتری برخوردارند؛ به اطلاعات آموزشی مناسبی در این سایت دست پیدا نمی کنند.

 

بروکر فارکس

 

بروکر یا همون کارگزار واسطه ای است که خریداران و فروشندگان را به هم متصل میکند.

در اینجا انتخاب یک بروکر مطمئن و قابل اعتماد دغدغه اصلی یک سرمایه گذار بوده زیرا این بروکر ها هستند که ارتباط را بین خریدار و فروشنده برقرار کرده و معاملات را ثبت و تعیین هویت میکنند.

و بدون وجود این افراد ارتباط گرفتن با بانکها و تجار دیگر کمی سخت است.

 

کلاهبرداری در فارکس

کلاهبرداری و فریب دادن اشخاص در فارکس زیاد رایج نیست و با تکیه به دانش کافی در این زمینه میتوان از هرگونه کلاهبرداری جلوگیری کرده و با خیال آسوده به این بازار جهانی برای کسب و کار و رسیدن به سود اعتماد کرد.

 

 

 

  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی