آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

بروکر امارکتس

چهارشنبه, ۸ دی ۱۴۰۰، ۰۱:۴۷ ق.ظ

این بروکر نام های مختلفی دارد  از جمله : آمارکتس ، بروکر ای مارکتس، بروکر آ مارکت یا بروکر ای مارکت. ولی بین ایرانیان آمارکتس معروف تر هست. بروکر AMarkets طیف گسترده ای از ابزار مالی برای تجارت آنلاین ارائه می دهد که این شامل فارکس، CFDها، فلزات، اوراق قرضه و کالاها می شود. رویکرد نو برای تجارت، انتخاب مناسب ابزار تجاری و خدمات با کیفیت بالا این شرکت را قادر ساخته تا مزیت رقابتی پایداری را نسبت به رقبا و دیگر بروکرهای Forex و CFD کسب کند.

بروکر آمارکتس در سال 2007 میلادی تاسیس و بنیانگذاری شد. دفتر این کارگزاری در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و در کشورهای روسیه، اوکراین، انگلستان، ترکیه، قبرس، ارمنسان، تایلند، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر دارای نمایندگی است.

 

 در طی دو سال گذشته به خاطر پشتیبانی فارسی قوی این بروکر، آمارکتس به یکی از گزینه های اصلی تریدرهای فارکس ایران تبدیل شده است.

سابقه بروکر آ مارکت یا آمارکتس چقدر است؟

 

بروکر آمارکتس از سال 2007 تا به امروز فعال است. البته تا قبل از سال 2015 با نام دیگری فعال بوده و در سال 2015 به آمارکتس تغییر نام داد. در طی این سال ها در آمارکتس، هیچ مشکل خاصی به وجود نیامده و به صورت مداوم با رعایت تعهدات، آمارکتس خدمات خود را به مشتریانش، از جمله ایرانی ها ارائه داده است. به لحاظ سال های سابقه، آمارکتس را می توان در بین بروکر هایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، یک بروکر با سابقه طولانی دانست.

ورود به امارکتس

از طریق لینک زیر میتوانید وارد این بروکر شوید :

https://ir.amarkets.site/g/9VNER

 

انواع حساب در بروکر امارکتس

AMarkets سه نوع حساب مختلف ارائه می دهد:

 

   - حساب با اسپرد ثابت

  -  حساب استاندارد

  -  حساب ECN

 

حداقل واریز اولیه برای حساب اسپرد ثابت و استاندارد 100 دلار است. برای حساب ECN حداقل 200 دلار و حداکثر لوریج در حساب اسپرد ثابت و استاندارد 1:1000 و در ECN حداکثر 1:200 است.

 

واریز و برداشت در بروکر امارکتس

در بروکر آمارکتس راه های متفاوتی برای واریز و برداشت وجود دارد. راحت ترین و سریع‌ترین آن، واریز و برداشت به صورت ریالی است که کاری بسیار ساده و راحت است!

همچنین واریز و برداشت در این بروکر هیچ کمیسیون یا هزینه ای ندارد.

 

 

آیا امکان دارد بروکر آمارکتس ایران را تحریم کند؟

 

این احتمال را برای تمام بروکرهایی که به ایرانیان خدمات می‌دهند، وجود دارد که ممکن است دریچه خدمات خود را به روی ایران، ببندد، اما این نگرانی وجود ندارد که پول مشتریان ایرانی بلوک شود. در واقع طبق تجارب چند ساله ، تمام بروکرهایی که ایران را به لیست تحریم های خود اضاف کردند، فرصتی چند ماهه یا چند روزه را برای برداشت پول به مشتریان ایرانی می‌دهند و از این بابت هرگز جای نگرانی نیست.

 

 

  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی