آموزش تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل ارز بیت کوین

شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۱۳ ب.ظ

تحلیل ارز دیجیتال به خصوص تحلیل ارز بیت کوین یک از پایدار ترین و  ثابت ترین ارز ها برای سرمایه گذاری است، می تواند به سرمایه گذاران به خصوص خریداران کمک میکند تا با تشخیص به موقع وارد بازار شده و خرید انجام دهند و چه زمان از بازار خارج شوند. در این حالت سود و زیاد مشخصیرا شخص میتواند دریافت کرده و یا از دست بدهد. بازار های شباهت های کمی با بازار ارز های دیجیتال دارد و با تفاوت های خود میتواند بستر متفاوتی برای معاملات به وجود اورد.یادگیری ارز دیجیتال بدون شک میتواند به رشد و سود دهی سرمایه شما کمک کند.

تحلیل تکنیکال با ملاک هایی مانند تاریخچه قیمتی و حجم معاملات صورت گرفته سعی در پیش‌بینی رفتار بازار دارد، اساس تحلیل تکنیکال برای برسی بازار های سنتی و بورس به کار میرود مشابه تحلیلی است که در بازار مالی مانند  تحلیل ارز بیت کوین به کار میرود و این نوع تحلیل طرفداران خاص خود را دارد.

در تحلیل بنیادی در بورس و ارز های دیجیتال با هم تفاوت دارند،مانند صورت های مالی در بورس برای ارزیابی بنیادی یک شرکت استفاده میشود اما در ارز دیجیتتال گزارشی مااند این میتواند وایت پیپر یا اوراق سفید ارائه شود.

پیش بینی ارزش واقعی بیت کوین چند سال آینده مسئله ای است که سرمایه گذاران میتوانند با تحلیل بنیادی یا فاندامنتال به آن دست یابند. با تحلیل درست و به موقع میتوان یک ارز را در کیف پول خود داشته باشید و طولانی مدت بر روی آن سرمایه گذاری کنید.

از دست دادن فرصت تحلیل مانند آن مرد بود که با پول بیت کویین هایش پیتزا تهیه کرد و سال ها بعد که بیت کوین با ارزش او دیگر این ارز را نداشت.

 

 

  • Fatemeh Mahmoodi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی